ARDF 80m

ARDF 80m
80m peildoos volgens PA0HRX , zie vossestreken blog of klik op de foto

dinsdag 16 oktober 2012

Fox - O - Ring [Proloog]

Het heeft lange tijd stil geweest op deze blog . Nu dat we een goede ontvanger hebben , wil ik wel eens een fox-o-ring zendertje bouwen .Bouwen bij mij is ook grotendeels ontwerpen .Ik durf wel eens " buurtje" kijken maar meestal knossel ik zelf wel wat tezamen . Ik heb wel wat verwijzingen doorgespeeld gekregen van reeds bestaande ontwerpen maar ik zie het wel zitten om met een PIC waarvan ik reeds enige ervaring heb het allemaal zelf te doen . Het programma en de hardware zal minimalistisch zijn maar toch genoeg om werkbaar te zijn . Het idee is al lang gegroeid en ik heb net de eerste opstelling gedaan en een héél summier programmaatje ontwikkeld om de eerste testen te doen . Het was weeral meer dan 2 jaar geleden om C-code te schrijven voor de PIC , dus het is weer de draad oppikken . Wordt vervolgd .... ON4AOL ,Luc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten